NA PLÁNOVANIE PRÁCE TECHNIKOV
Servisy môžete plánovať na mape, v kalendári, alebo v tabuľkovom zobrazení. Technikovi tak naplánujete ideálnu trasu a vyťaženie.
FOXii je synchronizované s Google kalendárom. Technik vidí rozpis prác na konkrétne dni.

MOBILY, TABLETY A CLOUD
FOXii plne podporuje zobrazovanie na telefónoch a tabletoch. Zároveň môžete používať Foxii cez Android, Mac, aj Windows.
K Vašim dátam sa dostanete kedykoľvek a odkiaľkoľvek.

DIGITÁLNY SERVISNÝ PROTOKOL
FOXii generuje servisné protokoly a zdigitalizuje vám tak Vaše servisné zásahy. Zákazník podpisuje technikovi protokol na mobile alebo tablete.
Servisné protokoly Vám vyrábame na mieru, podľa Vášho vzoru.


VIAC TYPOV DODACÍCH LISTOV
Každý druh objednávky môže mať svoj vlastný dodací list. Ak servisujete rôzne druhy zariadení každé môže mať svoj dodací list.
PRAVIDELNÉ SERVISY
FOXii upozorňuje na pravidelné servisné prehliadky. Farebne označuje tie, ktoré sa majú vykonať v najbližšej dobe.
Stačí u zariadenia nastaviť jeho servisný interval a na pravidelný servis už nezabudnete.

SERVISNÁ HISTÓRIA
Digitalizáciou Vašich servisov získate aj servisnú históriu jednotlivých zariadení.
Hneď sa môžete pozrieť, čo sa v minulosti so zariadením dialo a kedy na ňom boli robené všetky servisy.

ZOZNAM POVINNÝCH ÚLOH
Každý druh servisu má predpísaný postup, ktorý musí technik odklikať.
Odstránite tak anomálie a zjednotíte si servisné procesy.


DOPROGRAMOVANIE NA MIERU
Ak vám vo FOXii niečo chýba, dorobíme to. Pre našich zákazníkov pridávame neustále nové funkcionality, ktoré si vyžiadajú.
FOTOGRAFIE SERVISNÉHO ZÁSAHU
Technik môže fotiť mobilom, alebo tabletom. Fotografie sú súčasť servisného protokolu a zákazník ich podpisuje.
V prípade reklamácií tak máte k dispozícii aj fotografie.

POKRAČUJÚCE SERVISY A REKLAMÁCIE
FOXii vie pracovať aj so servismi, kde sa musí technik vrátiť.
Môžete teda vytvárať servisy typu Obhliadka - Objednávka dielu - Montáž.

NAVIGÁCIA KU KLIENTOVI
FOXii naviguje technika klientovi. Na navigáciu sa používajú Google mapy, alebo Waze.

CENNÍKY A SKLADY
Ak máte zmluvných klientov so špeciálnymi cenami, FOXii umožňuje pre nich vytvoriť cenníky.
Zároveň môžete dať technikovi náhradné diely a cez FOXii kontrolovať, koľko ich technik spotreboval.

SMS
FOXii je napojené na SMS bránu. Zákazníkov môžete kontaktovať hromadne cez SMS.
Zároveň viete upozorniť zákazníka, že dnes príde technik, alebo upozorniť technika, že má novú objednávku.

HODNOTENIE TECHNIKA
Spoznajte kvalitu poskytovaných služieb a prístup Vašich technikov očami zákazníkov.
Ak zákazník ohodnotí Vaše služby pozitívne, môžete nastaviť, aby automaticky dostal aj odkaz na hodnotenie na Google alebo Facebook. Pomôže Vám to budovať silnejšiu reputáciu na najdôležitejších verejných kanáloch.

KLIENTSKÁ ZÓNA
Vaši klienti sa jednoducho prihlásia do svojho účtu priamo na vašom webe pomocou e-mailu. Získajú tak prehľad o všetkých svojich zákazkách – aktuálnych aj ukončených, vrátane detailov a termínov.

PREHĽADY A ŠTATISTIKY
Získajte jasný prehľad o výkonnosti vášho servisu vďaka prehľadným grafom a tabuľkám. Sledujte vyfakturované sumy a tržby, počet zákaziek, odpracované hodiny aj výkonnosť tímu. Všetky objednávky, reporty, výstupné protokoly a ďalšie dokumenty si jednoducho stiahnete priamo zo systému.

HROMADNÉ OBJEDNÁVKY
Pri servise viacerých zariadení u jedného zákazníka nemusíte riešiť desiatky samostatných protokolov. Pre každé zariadenie môžete zadať vlastné údaje, úlohy a špecifiká, no všetko sa spojí do jedného prehľadného výstupného protokolu s jediným podpisom zákazníka. Ideálne riešenie pre efektívny a prehľadný zápis zložitejších servisných zásahov.
