- 09.01. 2025 10:01
- Plánovanie objednávok Vykonávanie objednávok Doplnkové funkcionality
Nová funkcia: servisy a opravy na firme
Vo FOXii sme vyvinuli nadstavbu, ktorá umožní efektívnejšie a prehľadnejšie riešiť servisy, ktoré vykonávate v priestoroch Vašej firmy. V prípade, že nevycestujete na výjazdový servis alebo montáž ale vykonávate ich na firme, využite tieto nové funkcie:
Stavy objednávok
Táto funkcia umožní vytvoriť a zmeniť stavy objednávok (statusy)
⚙️Funkciu zapnete nasledovne: Nastavenia > Všeobecné > Objednávky > Rozšírenia > Vlastné stavy objednávok
⚙️Stavy objednávok si môžete vytvoriť v sekcii Nastavenia > Vlastné stavy objednávok (.../order-custom-statuses)
Vlastné stavy objednávok môžete vytvoriť a pridávať k naplánovanej objednávke, ale aj objednávke typu doplánovať.
Každému stavu viete priradiť rôznu farbu.
Každému stavu viete naviazať preddefinovaný email a SMS. Takýto email a SMS sa po zmene stavu odošle zákazníkovi.
Jeden stav môžete zvoliť ako predvolený. Takýto stav sa bude objednávke priraďovať automaticky po vytvorení ako prvý. V prípade, že má preddefinovaný stav vyplnený email alebo SMS, budú automaticky odoslané po vytvorení objednávky.
V tabuľke objednávok (Naplánované aj Doplánovať) Vám pribudne jeden stĺpec s názvom Vlastný stav, kde uvidíte stavy objednávok. V prípade, že ho nevidíte, je možné si ho zapnúť cez tlačidlo UPRAVIŤ TABUĽKU. V týchto tabuľkách môžete v stĺpci Vlastný stav filtrovať.
Prijímací protokol
Pre objednávky, ktoré vykonávate v priestoroch firmy, môžete vytvoriť prijímací protokol. Po vytvorení objednávky nájdete v sekcii Detaily objednávky tlačidlo Prijímací protokol. Tento protokol Vám môže zákazník podpísať. Podľa nastavení sa podpísaný protokol automaticky odošle alebo neodošle zákazníkovi.
⚙️Funkciu zapnete nasledovne: Nastavenia > Všeobecné > Objednávky > Rozšírené > Povoliť generovanie prijímacieho protokolu
Následne je potrebné vytvoriť si šablónu prijímacieho protokolu. Pre každý typ objednávky môžete vytvoriť vlastný prijímací protokol. Prijímací protokol vytvoríte podobne ako výstupný protokol v sekcii Nastavenia > Typy objednávok > Konkrétny typ > záložka Výstupný protokol > časť Přijímací protokol (dole).
⚙️Chcete protokol po podpise automaticky odoslať zákazníkovi? Funkciu automatického odosielania zapnete nasledovne: Nastavenia > Všeobecné > Notifikácie > Prijímací protokol
Servisná história
Foxii vytvára servisnú históriu každého zariadenia.