Nová funkcia: servisy a opravy na firme

Vo FOXii sme vyvinuli nadstavbu, ktorá umožní efektívnejšie a prehľadnejšie riešiť servisy, ktoré vykonávate v priestoroch Vašej firmy. V prípade, že nevycestujete na výjazdový servis alebo montáž ale vykonávate ich na firme, využite tieto nové funkcie:

 

Stavy objednávok

Táto funkcia umožní vytvoriť a zmeniť stavy objednávok (statusy)

⚙️Funkciu zapnete nasledovne: Nastavenia > Všeobecné > Objednávky > Rozšírenia > Vlastné stavy objednávok

⚙️Stavy objednávok si môžete vytvoriť v sekcii Nastavenia > Vlastné stavy objednávok (.../order-custom-statuses)

 

Vlastné stavy objednávok môžete vytvoriť a pridávať k naplánovanej objednávke, ale aj objednávke typu doplánovať.

Každému stavu viete priradiť rôznu farbu.

Každému stavu viete naviazať preddefinovaný email a SMS. Takýto email a SMS sa po zmene stavu odošle zákazníkovi.

Jeden stav môžete zvoliť ako predvolený. Takýto stav sa bude objednávke priraďovať automaticky po vytvorení ako prvý. V prípade, že má preddefinovaný stav vyplnený email alebo SMS, budú automaticky odoslané po vytvorení objednávky.

V tabuľke objednávok (Naplánované aj Doplánovať) Vám pribudne jeden stĺpec s názvom Vlastný stav, kde uvidíte stavy objednávok. V prípade, že ho nevidíte, je možné si ho zapnúť cez tlačidlo UPRAVIŤ TABUĽKU. V týchto tabuľkách môžete v stĺpci Vlastný stav filtrovať.

 

Prijímací protokol

Pre objednávky, ktoré vykonávate v priestoroch firmy, môžete vytvoriť prijímací protokol. Po vytvorení objednávky nájdete v sekcii Detaily objednávky tlačidlo Prijímací protokol. Tento protokol Vám môže zákazník podpísať. Podľa nastavení sa podpísaný protokol automaticky odošle alebo neodošle zákazníkovi. 

⚙️Funkciu zapnete nasledovne: Nastavenia > Všeobecné > Objednávky > Rozšírené > Povoliť generovanie prijímacieho protokolu

Následne je potrebné vytvoriť si šablónu prijímacieho protokolu. Pre každý typ objednávky môžete vytvoriť vlastný prijímací protokol. Prijímací protokol vytvoríte podobne ako výstupný protokol v sekcii Nastavenia > Typy objednávok > Konkrétny typ > záložka Výstupný protokol > časť Přijímací protokol (dole)

⚙️Chcete protokol po podpise automaticky odoslať zákazníkovi? Funkciu automatického odosielania zapnete nasledovne: Nastavenia > Všeobecné > Notifikácie > Prijímací protokol 

icon

  Servisná história

Foxii vytvára servisnú históriu každého zariadenia.

PRIHLÁSTE SA NA ODBER

Majte prehľad o všetkých novinkách a zmenách.

CHCETE PREZENTÁCIU?


VLOŽTE VAŠE KONTAKTNÉ ÚDAJE A MY SA VÁM OZVEME NAJNESKÔR NASLEDUJÚCI PRACOVNÝ DEŇ

Názov mojej firmy je a robí u mňa
Chcem zistiť o FOXii viac. Kontaktujte ma.
Cookies Detaily
Táto webstránka používa súbory cookies

Na prispôsobenie obsahu a reklám, poskytovanie funkcií sociálnych médií a analýzu návštevnosti používame súbory cookie. Informácie o tom, ako používate naše webové stránky, poskytujeme aj našim partnerom v oblasti sociálnych médií, inzercie a analýzy. Títo partneri môžu príslušné informácie skombinovať s ďalšími údajmi, ktoré ste im poskytli alebo ktoré od vás získali, keď ste používali ich služby.