Nová funkcia: servisy a opravy na firme

Vo FOXii sme vyvinuli nadstavbu, ktorá umožní efektívnejšie a prehľadnejšie riešiť servisy, ktoré vykonávate v priestoroch Vašej firmy. V prípade, že nevycestujete na výjazdový servis alebo montáž ale vykonávate ich na firme, využite tieto nové funkcie:

 

Stavy objednávok

Táto funkcia umožní vytvoriť a zmeniť stavy objednávok (statusy)

Vzorová ukážka funkcie servisy a opravy na firme v systéme FOXii

⚙️Funkciu zapnete nasledovne: Nastavenia > Všeobecné > Objednávky > Rozšírenia > Vlastné stavy objednávok

⚙️Stavy objednávok si môžete vytvoriť v sekcii Nastavenia > Vlastné stavy objednávok (.../order-custom-statuses)

 

Vlastné stavy objednávok môžete vytvoriť a pridávať k naplánovanej objednávke, ale aj objednávke typu doplánovať.

Každému stavu viete priradiť rôznu farbu.

Každému stavu viete naviazať preddefinovaný email a SMS. Takýto email a SMS sa po zmene stavu odošle zákazníkovi.

Jeden stav môžete zvoliť ako predvolený. Takýto stav sa bude objednávke priraďovať automaticky po vytvorení ako prvý. V prípade, že má preddefinovaný stav vyplnený email alebo SMS, budú automaticky odoslané po vytvorení objednávky.

Vzorová ukážka tabuľky vlastných stavov objednávok v systéme FOXiiNávod ako nastaviť notifikácie mailom, SMS pre zákanzíkov v softvéry FOXii

V tabuľke objednávok (Naplánované aj Doplánovať) Vám pribudne jeden stĺpec s názvom Vlastný stav, kde uvidíte stavy objednávok. V prípade, že ho nevidíte, je možné si ho zapnúť cez tlačidlo UPRAVIŤ TABUĽKU. V týchto tabuľkách môžete v stĺpci Vlastný stav filtrovať.

 

Prijímací protokol

Pre objednávky, ktoré vykonávate v priestoroch firmy, môžete vytvoriť prijímací protokol. Po vytvorení objednávky nájdete v sekcii Detaily objednávky tlačidlo Prijímací protokol. Tento protokol Vám môže zákazník podpísať. Podľa nastavení sa podpísaný protokol automaticky odošle alebo neodošle zákazníkovi. 

Návod ako vytvoriť protokol pre servis vo vlastných priestoroch firmy v softvéry FOXii

⚙️Funkciu zapnete nasledovne: Nastavenia > Všeobecné > Objednávky > Rozšírené > Povoliť generovanie prijímacieho protokolu

Následne je potrebné vytvoriť si šablónu prijímacieho protokolu. Pre každý typ objednávky môžete vytvoriť vlastný prijímací protokol. Prijímací protokol vytvoríte podobne ako výstupný protokol v sekcii Nastavenia > Typy objednávok > Konkrétny typ > záložka Výstupný protokol > časť Přijímací protokol (dole)

Návod na úpravu preberacích protokolov v softvéry FOXii

⚙️Chcete protokol po podpise automaticky odoslať zákazníkovi? Funkciu automatického odosielania zapnete nasledovne: Nastavenia > Všeobecné > Notifikácie > Prijímací protokol 

Návod pre automatické odosielanie protokolu zákazníkovi v systéme FOXii.

icon

  Servisná história

Foxii vytvára servisnú históriu každého zariadenia.

PRIHLÁSTE SA NA ODBER

Majte prehľad o všetkých novinkách a zmenách.

CHCETE PREZENTÁCIU?


VLOŽTE VAŠE KONTAKTNÉ ÚDAJE A MY SA VÁM OZVEME NAJNESKÔR NASLEDUJÚCI PRACOVNÝ DEŇ

Názov mojej firmy je a robí u mňa
Chcem zistiť o FOXii viac. Kontaktujte ma.
Cookies Detaily
Táto webstránka používa súbory cookies

Na prispôsobenie obsahu a reklám, poskytovanie funkcií sociálnych médií a analýzu návštevnosti používame súbory cookie. Informácie o tom, ako používate naše webové stránky, poskytujeme aj našim partnerom v oblasti sociálnych médií, inzercie a analýzy. Títo partneri môžu príslušné informácie skombinovať s ďalšími údajmi, ktoré ste im poskytli alebo ktoré od vás získali, keď ste používali ich služby.