- Plánovanie objednávok
- 12.06. 2025 02:06
test
test
ČÍTAŤ VIACNastavba, ktorá umožní efektívnejšie a prehľadnejšie riešiť servisy, ktoré vykonávate v priestoroch Vašej firmy (dielenské opravy).
ČÍTAŤ VIACPotrebujete do FOXii pridať nejaké ďalšie polia, ktoré ste v systéme nenašli? Polia môžete pridávať pre zákazníkov, pre zariadenia, pre objednávku (výstupný protokol) alebo ku časom a dátumom objednávky.
ČÍTAŤ VIACNOVÉ: Vo FOXii pribudla nová funkcia. Umožňuje združiť viacero objednávok do jednej – hromadnej. Vďaka tomu viete vytvoriť pre viacero zariadení nielen samostatné výstupné protokoly ale aj jeden spoločný – hromadný.
ČÍTAŤ VIACPlánujete technikovi výjazd ku zákazníkovi? Overte si, či sa v okolí nenachádza aj iný zákazník, u ktorého potrebujete realizovať montáž, servisný zásah alebo pravidelnú prehliadku.
ČÍTAŤ VIACPotrebujete v objednávke upraviť cenu náhradného dielu, dodanej služby alebo inej položky cenníka? Vo foxii pribudli 3 možnosti, ktoré Vám to umožnia.
ČÍTAŤ VIACTicketovaci systém je zoznam úloh, ktoré si vediete pod konkrétnym zákazníkom. Viete si ho predstaviť ako farebné lístočky na nástenke, počítači alebo chladničke.
ČÍTAŤ VIACChcete mať rozpis servisných výjazdov napríklad na nástenke? Vo FOXii si môžete rozpis stiahnuť a vytlačiť.
ČÍTAŤ VIACZoznam pravidelných servisov je „zásobník práce“, ktorý viete využiť, keď nemáte vyťažených technikov.
ČÍTAŤ VIACTento článok je o cyklických objednávkach. Opakujúce sa servisy je možné vo FOXii robiť dvoma spôsobmi. Jedným z nich sú cyklické objednávky.
ČÍTAŤ VIACKalendár zobrazuje naplánované úlohy pre technikov.
ČÍTAŤ VIACJednotlivé body zoznamu úloh môžete vkladať priamo alebo ich roztriediť do kategórií. Ako vytvoriť kategóriu a ako do nej vložiť body zoznamu úloh?
ČÍTAŤ VIACNová verzia FOXii umožňuje spravovať aj servisy, ktoré prebiehali viac dní.
ČÍTAŤ VIACAk potrebujete vytvoriť do objednávky špeciálne polia, je možné si ich nastaviť. Zistite ako.
ČÍTAŤ VIACVo FOXii je možné priradiť k zariadeniam rôzne dokumenty. Dokumenty môžete priradiť na úrovni typu zariadenia, konkrétneho zariadenia alebo oboch naraz.
ČÍTAŤ VIACVo FOXii existujú dva spôsoby ako manažovať pravidelné servisy. Jeden v sekcii CYKLICKÉ OBJEDNÁVKY a jeden v PRAVIDELNÉ OBJEDNÁVKY. Aký je medzi nimi rozdiel a ako s nimi pracovať?
ČÍTAŤ VIACVo FOXii viete zaznamenať servisy, ktoré ešte nemajú vyplnené všetky potrebné dáta ako sú termín servisu alebo pridelenie technikovi. Ako s nimi pracovať sa dozviete v tomto článku.
ČÍTAŤ VIAC