- 22.04. 2022 09:04
- Plánovanie objednávok Vykonávanie objednávok
Viacdňové montáže a servisy
Nová verzia FOXii umožňuje spravovať aj servisy, ktoré prebiehali viac dní. Pri servise/montáži dlhšej ako jeden deň je vo FOXii možné nastaviť servis ako viacdňový.
V rozhraní, v ktorom technik vypĺňa dáta o servise, v záložke „Servisný protokol“ je možnosť pridať viaceré dni, časy od-do a poznámky k jednotlivým servisným dňom.
Priradenie technika
Jednotlivým časovým úsekom môžete priradiť konkrétneho technika zo zoznamu technikov. Túto funkciu je možné zapnúť v nastaveniach. V objednávke tak môžete napríklad vyplniť, že 24. apríla boli u klienta technici Petr a Ján, obaja od 8:00 do 13:30 a 25. apríla bol u klienta už iba technik Ján, dorobiť posledné úpravy a to od 10:00 do 11:30. Systém Vám vypočíta presný čas, ktorý technici u zákazníka strávili. Všetky tieto údaje vieme zapracovať do výstupného protokolu.
Pridanie atribútu
Jednotlivým časovým úsekom môžete priradiť aj ich atribút, zaradenie do určitej kategórie. V objednávke tak môžete rozkategorizovať čas napríklad na cestovný a pracovný. Túto funkciu je možné zapnúť v nastaveniach.
Ak nepoužívate náš štandardný servisný protokol, ale máte ho vytvorený na mieru, je potrebné nás kontaktovať, aby sme Vám túto funkcionalitu zapracovali aj na Váš servisný protokol urobený na mieru.