Cyklické objednávky

Opakujúce sa servisy je možné vo FOXii robiť dvoma spôsobmi. Rozlišujeme „Pravidelné objednávky“ a „Cyklické objednávky“. Tento článok je o cyklických objednávkach. Článok o pravidelných objednávkach nájdete na tomto odkaze. Základné rozdiely medzi pravidelnými a cyklickými objednávkami nájdete na tomto odkaze.

Cyklické objednávky môžete nastaviť v NASTAVENIA – CYKLICKÉ OBJEDNÁVKY. Novú cyklickú objednávku vytvoríte stlačením tlačidla PRIDAŤ CYKLICKÚ OBJEDNÁVKU. V hornej časti obrazovky nastavíte generovanie cyklickej objednávky. Vyplňte názov (napr. Novák servis kotla), vyplňte polia odkedy do kedy generovať tento servis. Nastavte periodicitu. Môžete ju nastaviť na jednotlivé dni v týždni (napr. každý utorok a piatok), alebo mesačne, raz za X mesiacov, kvartálne, ročne. Cyklickú objednávku následne zapnete tlačidlom „Aktívny“.

Pokiaľ chcete, aby bola objednávka v naplánovaných servisoch zvýraznená modrou farbou, zakliknite aj položku „Zvýrazniť vytvorené objednávky“.

V spodnej časti vytvorte vzor objednávky, ktorý sa má pravidelne generovať. Po potvrdení sa tento servis začne automaticky generovať v naplánovaných objednávkach.

Generovanie prebieha vždy v noci. Parameter koľko dní dopredu chcete objednávky generovať nastavíte následne v NASTAVENIA – VŠEOBECNÉ – OBJEDNÁVKY - Cyklické objednávky generovať dní dopredu.

icon

Servisný interval

Každému typu zariadenia môžete nastaviť servisný interval v mesiacoch. Nadchádzajúce servisy sa vám budú generovať v sekcii pravidelné servisy.

PRIHLÁSTE SA NA ODBER

Majte prehľad o všetkých novinkách a zmenách.

CHCETE PREZENTÁCIU?


VLOŽTE VAŠE KONTAKTNÉ ÚDAJE A MY SA VÁM OZVEME NAJNESKÔR NASLEDUJÚCI PRACOVNÝ DEŇ

Názov mojej firmy je a robí u mňa
Chcem zistiť o FOXii viac. Kontaktujte ma.
Cookies Detaily
Táto webstránka používa súbory cookies

Na prispôsobenie obsahu a reklám, poskytovanie funkcií sociálnych médií a analýzu návštevnosti používame súbory cookie. Informácie o tom, ako používate naše webové stránky, poskytujeme aj našim partnerom v oblasti sociálnych médií, inzercie a analýzy. Títo partneri môžu príslušné informácie skombinovať s ďalšími údajmi, ktoré ste im poskytli alebo ktoré od vás získali, keď ste používali ich služby.