- 16.10. 2021 01:10
- Plánovanie objednávok
Doplánovať objednávku a mapa servisov
Doplánovanie servisov slúži na zaznamenanie servisov, ktoré ešte nemajú všetky parametre, aby sa zadali technikovi. Nevieme napríklad, ktorému technikovi tieto objednávky priradíme, alebo nevieme kedy sa má servis vykonať. Z praxe volá klient, ktorý povie: „...nech technik príde, keď bude mať cestu okolo“. Alebo u Vás na firme pracuje nový zamestnanec, ktorý ešte nepozná postupy, ale zdvihne klientovi telefón a potrebuje do FOXii zapísať, že niekto volal.
Nekompletné objednávky sa do systému zapíšu do sekcie DOPLÁNOVAŤ. Správca servisu tak vidí, že niekto volal a chce servis. Zákazníkovi tak vie zavolať naspäť a servis doriešiť. Na doplánovanie servisov môžete použiť priamo sekciu DOPLÁNOVAŤ alebo použiť MAPU OBJEDNÁVOK.
Otvorte si mapu objednávok a vyberte si rozsah dátumov, v ktorých chcete objednávky riešiť. Vpravo hore je pole do ktorého zadáte technikov, ktorých sa objednávka týka. Ak si vyberiete aj technika (technikov), aj položku NEPRIRADENÉ OBJEDNÁVKY, vidíte na mape jednotlivé body, kam má technik ísť, vrátane servisov zo sekcie DOPLÁNOVAŤ. V tomto rozhraní teda uvidíte, či má vybraný technik blízko k objednávkam, ktoré je treba doplánovať a môžete kontaktovať zákazníka, ktorého je treba doplánovať a dohodnúť fixný termín servisu. Ak mu doplníte chýbajúce údaje ako sú dátum servisu a technik, objednávka sa automaticky zaradí medzi NAPLÁNOVANÉ a technik ju má v plánovaní.
Kalendár Google
Kalendár foxii je možné napojiť aj na Váš osobný Google kalendár.